Виховна робота в навчальному процесі спланована на основі положень «Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді», «Заходів щодо реалізації «Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді», «Методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах», затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.15 р. № 641.
Аналізуючи виховну роботу училища, можна відзначити заходи, які проводяться згідно інтересів учнів:
У виховній роботі використовуються такі форми роботи:
Правове виховання – важливий напрямок виховної роботи в училищі. В цьому напрямку проводиться така робота:
Працює штаб профілактики правопорушень, куди запрошуються учні, які мають незадовільну успішність і поведінку.
Створено:
– систему учнівського самоврядування;
– учнівський парламент;
– змістовне дозвілля за інтересами. Працюють в училищі гуртки: футбол, волейбол.
В бібліотеці училища організована виставка літератури «Закон і ми».
Проводяться години здоров’я:
1 – «Алкоголізм та його вплив на здоров’я підлітка»,
– «Наркоманія – безжалісний ворог юності»;
– «Здоров’я зникає разом з тютюновим димом»;
2 Зустрічі з медичними працівниками.
Робота в групах. У всіх групах за різноманітною тематикою проводятьсяь виховні години.
На День Перемоги у групах організовують зустрічі з ветеранами Вітчизняної війни, воїнами АТО та учасниками бойових дій.
Створюються умови для творчого розвитку особистості учня, як талановитого так і педагогічно занедбаного, в результаті зростає рівень вихованості учнів.
Крім цього щорічно проводяться:
· конкурс сценаріїв, методичних розробок виховних заходів «Перлина натхнення»;
· конкурс майстрів художнього читання «Наша земля - Україна»;
· огляд-конкурс художньої творчості серед учнівської молоді ПТНЗ «Надія-Молодість-Майбутнє»;
· конкурс художньої творчості «Сузір’я талантів» серед педагогічних працівників училища.
Мета виховної роботи формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей:
· повага до національних символів (Герба, прапора, Гімну України);
· участь у громадсько-політичному житті країни;
· повага до прав людини;
· верховенство права;
· толерантне ставлення до цінностей і переконань представників іншої культури, а також до регіональних та національно-мовних особливостей;
· рівність всіх перед законом;
· готовність захищати суверенітет і територіальну цілісність України.
Основні завдання:
· утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
· виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
· підвищення престижу військової служби, а звідси – культивування ставлення до солдата як захисника Вітчизни, героя;
· усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
· сприяння набуттю дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватися законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;
· формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
· утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства;
· культивування кращих рис української ментальності: працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;
· формування мовленнєвої культури;
· спонукання зростаючої особистості до активної протидії українофобству, аморальності, сепаратизму, шовінізму, фашизму.
вологість:
тиск:
вітер: